Hertz, trainingen voor wetenschappers heeft een team van zeer ervaren trainers  die vaak zelf als onderzoeker hebben gewerkt en al  jaren trainingen voor wetenschappers verzorgen.

Jeanine de Bruin - Hertz trainingen voor wetenschappers

Jeanine de Bruin

Drs. Jeanine de Bruin is bioloog en ondernemer op het snijvlak van wetenschap en nieuwe media. Ze is gespecialiseerd in communicatie- en leiderschapstrainingen. Ze is  auteur van ‘Klaar in vier jaar – Projectmanagement voor promovendi’.

Daniël Schut

Drs. Daniël Schut is politicoloog, debater en trainer communicatie en onderhandelen. Hij won de prestigieuze Oxford Intervarsity en was tweemaal Nederlands Kampioen Welsprekendheid. Hij is auteur van het boek ‘Argumentatie en debat‘ .

Caroline Rehbach

Drs. Caroline Rehbach is Arbeid & Organisatiepsycholoog en is gespecialiseerd in het trainen en coachen van mensen, met expertise op het terrein van talent- en loopbaanontwikkeling, stress en persoonlijke presentatie. Caroline is gecertificeerd coach bij de International Coach Federation.

Maarten Bordewijk

Drs. Maarten Bordewijk is afgestudeerd in Oost-Europese Studies en heeft zich gespecialiseerd tot een ervaren professional in persoonlijke en organisatieontwikkeling. Hij is expert in proces en project management.

Ellis Vyth

Dr. ir. Ellis Vyth geeft communicatie en loopbaantrainingen aan onderzoekers. Zij is expert in het creëren van multidisciplinaire samenwerkingen tussen onderzoek, beleid en praktijk.

Steven Flipse

Dr. ir. Steven Flipse heeft als specialiteit het schrijven van (populair) wetenschappelijke teksten en projectaanvragen. Hij  doceert wetenschapscommunicatie en marketing en doet onderzoek op het gebied van  en maatschappelijk verantwoord innoveren bij de Technische Universiteit Delft.

Hertz trainingen - leiderschapsontwikkeling

Peter Verkerk

Dr. Peter Verkerk is organisatieadviseur, trainer en coach. Hij is gepromoveerd in de Sociale Psychologie. Peter is gespecialiseerd in leiderschapsontwikkeling, samenhang, functies en gedrag in organisaties.

Alet Wildmann

Alet Wildmann is logopediste en stemdocent. Ze is geschoold op het gebied van spreektechniek, zangtechniek en presentatie.

Marline Tjeenk Willink

Ir. Marline Tjeenk Willink (WUR) is communicatietrainer en daarnaast studiekeuzecoach. Zij heeft veel ervaring met de thema’s projectmanagement, leidinggeven, teamcoaching en interpersoonlijke communicatie. Zij traint ook beginnend coaches en trainers.

Annemart Berendse - Hertz, trainingen voor wetenschappers

Annemart Berendse

Drs. Annemart Berendse is een ervaren manager in het wetenschappelijk onderwijs. Haar expertise is de training en coaching van leidinggevenden, technici en kenniswerkers in internationale kennisorganisaties. Zij promoveert op gedragsverandering in organisaties door middel van serious games.

Brigitte Hertz

Dr. Brigitte Hertz is sociaal psycholoog. Brigitte is auteur van de boeken ‘Presenteren van Onderzoek’ en ‘Klaar in vier jaar. Projectmanagement voor promovendi’. Ze is gepromoveerd op ‘Wetenschappelijke presentaties met PowerPoint’.

Ze denkt graag met u mee om een congres op een effectieve en originele manier vorm te geven. Ze zit ook met veel plezier een ‘heidag’ van uw afdeling voor. Of het nu gaat om het bespreekbaar maken van problemen of het organiseren van een creatief proces (of een combinatie van beide), Brigitte denkt en werkt graag met u mee. Kernwoorden daarbij zijn: duidelijke doelen en resultaten, creatieve invalshoeken, prettige atmosfeer en gebruik van origineel materiaal.

 

 

 

 

 

Trainingsacteurs

Ir. Pauline Fokkelman studeerde aan de TU Delft en de Amsterdamse Theaterschool. Met bijna 20 jaar ervaring als actrice en trainer binnen trainingen voor wetenschappers is ze in staat een context te creëren waarin deelnemers zich veilig voelen. Om vandaaruit op zoek te gaan naar effectieve(re) communicatievormen of manieren om regie te houden in willekeurig welk interview.

 

Alexandra Janssen werkt sinds 1998 als trainingsactrice in diverse sectoren, van de zorg tot wetenschap en het bedrijfsleven.
Zij stelt dat er veel winst ligt in het oefenen van interacties om als professional bewust je communicatie in te kunnen zetten.
In de ervaring leer je hoe je met kleine intentie- of gedragsveranderingen je doel effectiever kan bereiken.